امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسرم تمام زندگیم

تمام لحظه لحظه عمرم با ترس از دست دادن پسرم تنها امید زندگیم میگذره خدایا دلم بدگرفته

۶ماهگی ات مبارک هستی من

1397/3/11 1:47
نویسنده : arezou hoseinzadeh
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم

۶ ماهه شدی ،۶‌ماهه!

حالا چاره ای جز باورکردن ندارم....!

که پسر یک روزه دیروز من امروز ۱۸۰ روزه شده یعنی نیم سال! 

آره  نیم ساله شدی قلب من 

تو به سرعت در حال رشد هستی و من شگفت زده این همه

مبارک باشد این رشد ونمو ات 

خوشحالم از اینکه دارمت در آغوش میگیرمت ،میبوسمت،میبویمت،میپرستمت!

پرنس به معنای واقعی.....

این روزها کامل میشینی ،وقتی صدات میزنم امیر ارسلان سریع برمیگردی به طرف صدا ومیخندی فدای اون خنده هات بشم عزیز من

امروز واکسن ۶ماهگی تو هم زدن و مثل همیشه قوی بودی فقط واسه چند ثانیه گریه کردی 

دوســـــــــــــــــــتــــت دارم بی حد و حساب😘❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)