امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسرم تمام زندگیم

تمام لحظه لحظه عمرم با ترس از دست دادن پسرم تنها امید زندگیم میگذره خدایا دلم بدگرفته

پسرم این عکس تو مرکز مهر با ماشین اونجا گرفته پدرت گذاشته رو پروفایلش ای کاش یکم از خودش مایه میزاشت

1397/4/18 0:15
نویسنده : arezou hoseinzadeh
471 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم روشنی نور دوچشمان منی دوستت دارم بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی دوستت دارم پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی من روح من جان من وشادی دوران منی دوستت دارم پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم غنچه من باغ گلستان منی دوستت دارم...

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 تیر 97 5:23
احسنت متن زیبا و دلنشینی بود 👏👏👏👏👌👌👌👌💞💞💞💟💟🌸🌸🌼🌼💕💕💕🌷🌹💗💗❤❤💖 خدا گل پسرتون رو حفظش کنه 💗❤❤💖
mahyamahya
20 تیر 97 16:15
اخه چه پسملی
مامانیمامانی
21 تیر 97 17:25
محبتمحبتمحبت
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 15:22
خدا حفظش کنه😚😚