امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسرم تمام زندگیم

تمام لحظه لحظه عمرم با ترس از دست دادن پسرم تنها امید زندگیم میگذره خدایا دلم بدگرفته

۷‌ماهگی ات مبارک همه وجودم

1397/3/11 2:06
نویسنده : arezou hoseinzadeh
250 بازدید
اشتراک گذاری

زمان عجیب زود میگذرد عجیب!

پرنس من ۷ ماهه شد بازهم شکر که کنارمه

شکوفامیشوی من  شکوفا شدنت را غرق لذتم

لذت از بودنت خوب و صبور بودنت....

این روزها همچنان آواز میخوانی بلند 

انگشت شصت و پاتو میخوری از دیدنت سیرنمیشم چند روزی مونده این ماه تمام کنی تازه بابا یادگرفتی همش تکرار میکنی ای کاش پدرت هم کنارمون بود واین شیرین کاری هاتو میدید ولی متاسفانه بخاطر  دروغای عمه زهرا و مادربزرگت از ما دوتا گذشت فقط هر دوهفته یکبار مرکز مهر میاد میبینتت که ای کاش قدر زندگیشو میدونست بخاطر دیگران خرابش نمیکرد پسرم عاشقتم از اینکه کنارمی روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم و برای از دست ندادنت هر تلاشی میکنم.😭

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)