امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

پسرم تمام زندگیم

تمام لحظه لحظه عمرم با ترس از دست دادن پسرم تنها امید زندگیم میگذره خدایا دلم بدگرفته

۳ماهگی ات مبارک نفسم

1397/3/7 19:10
نویسنده : arezou hoseinzadeh
278 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبای من

میدونی که عاشقانه دوستت دارم

واینها همه کارخداست وخدا داره قدرتش رونشون میده که با اومدنت زندگی من رو از این رو به اون رو کرد اگرنبودی بی شک من هم نبودم خدایا با دادن فرشته ای چون تو زندگی رو بهم برگردون

وحالا۳ماهه شدی ومن بازهم شاکرم خداوند رابرای این نعمت عظیمش 

پروردگاراشکرت.......

این روزها لحظه هایی که دلم میگیردوبغض امانم نمیده اون کسی که آرومم میکنه "  تو "یی چون شک ندارم اون کسی که براش بیتابی میکنم راضی به بیتابی تو ،توباعث صبرمنی

پرنس کوچولوی من این روزها مدام دستت تو دهنته فدای اون دستای کوچولوت بشم

پسندها (1)

نظرات (0)